PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
PAREIGYBĖS FUNKCIJOS
- Apdoroja su veiklos sritimi susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusios informacijos apdorojimą.
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl veiklos srities arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
- Rengia ir teikia informaciją su veiklos sritimi susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja su veiklos sritimi susijusios informacijos sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos sritimi susijusiais klausimais.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius su veiklos sritimi arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl veiklos srities rengimą.
- Valdo priskirtus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
- Pavaduoja kitus valstybės tarnautojus, kurių veiklos sritis yra žmogiškųjų išteklių valdymas, jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jo nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais.
- Organizuoja procesų žmogiškųjų išteklių valdymo srityje pertvarkymą ir optimizavimą, analizuoja veiklą, identifikuoja problemas bei jų priežastis ir teikia pasiūlymus dėl veiklos ir teisės aktų tobulinimo.
- Pagal kompetenciją nagrinėja valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, juridinių ir fizinių asmenų skundus, prašymus ir pranešimus.
- Pagal kompetenciją rengia ir teikia teismams ieškinius, priešieškinius, prašymus, atsiliepimus, dublikus, triplikus, apeliacinius ir atskiruosius skundus bei kitus procesinius dokumentus, teikia teismui prašomus dokumentus ir informaciją.
- Dalyvauja darbo grupių, komisijų darbe, pasitarimuose, seminaruose, atstovauja įstaigai ir valstybei (jei tai numatyta) kitose institucijose, organizacijose, esant poreikiui, teismuose, ikiteisminėse ginčų nagrinėjimo institucijose ir pan.
- Dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus.
- Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
- Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
- Kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą arba prireikus koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą.
- Koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
- Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
IŠSILAVINIMO IR DARBO PATIRTIES REIKALAVIMAI:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – teisė (arba);
- studijų kryptis – psichologija (arba);
- studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
arba:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirties sritis – personalo valdymo patirtis;
- darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 2 metai;