REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
1. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnį kaip 1 metų darbo stažą dokumentų valdymo ar bendrųjų reikalų tvarkymo srityse;
1.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, archyvus, dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
1.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
2. Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
2.1. priima Departamentui teikiamus ir Departamentui siunčiamus dokumentus, nustatyta tvarka užregistruoja ir perduoda juos už rezoliucijų rašymą atsakingiems Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Inspekcija) valstybės tarnautojams;
2.2. nustatyta tvarka užregistruoja ir išsiunčia Departamento parengtus ir pasirašytus dokumentus;
2.3. Departamente gautus ir Departamento parengtus dokumentus registruoja nustatyta tvarka, susistemina pagal Inspekcijos dokumentacijos planą, sutvarko ir įtraukia į apskaitą, tvarko ir saugo dokumentų bylas taip, kad būtų galimybė susipažinti su dokumentais įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka ir kad jie būtų apsaugoti nuo sugadinimo, praradimo, neteisėto naudojimo, pakeitimo, naikinimo, taip pat perduoda dokumentus į archyvą ir (ar) tvarko Departamento dokumentų archyvą;
2.4. teikia Departamento direktoriui pasirašyti Departamento darbuotojų parengtus dokumentų projektus ir informuoja dokumento rengėjus apie Departamento direktoriaus pasirašytus atitinkamus dokumentus;
2.5. teikia teismams ir administracinių ginčų komisijoms Departamento darbuotojų parengtus dokumentus, Departamento dokumentų kopijas;
2.6. tvirtina Departamente saugomų ir Departamento parengtų dokumentų kopijų ir nuorašų tikrumą;
2.7. renka ir teikia statistinę informaciją dėl teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros vykdymo Klaipėdos, Tauragės ir Telšių apskričių teritorijoje;
2.8. padeda Departamento direktoriui ir Teritorijų planavimo ir statybos valstybinės priežiūros skyriaus ir Teisės ir bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Skyrių) vedėjams organizuoti jų ir atitinkamai Departamento bei Skyrių darbą;
2.9. padeda Departamento direktoriui ir Skyrių vedėjams organizuoti susirinkimus, pasitarimus ir kitus renginius bei juos protokoluoja;
2.10. rengia ir teikia Departamento direktoriui pasirašyti paraiškas-užduotis dėl prekių (paslaugų, darbų) viešųjų pirkimų;
2.11. nustatyta tvarka atlieka Inspekcijos turto priėmimo, patikrinimo ir perdavimo procedūras, tvarko kitus Departamento ūkinius reikalus;
2.12. dalyvauja darbo grupėse, komisijose, vykdo darbo grupės, komisijos sekretoriaus funkcijas;
2.13. rengia Inspekcijos viršininko įsakymų, Inspekcijos viršininko pavaduotojų įsakymų, potvarkių, Departamento direktoriaus potvarkių projektus;
2.14. pildo ir pasirašo Departamento darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščio dalį, teikia ją pasirašyti Departamento direktoriui ir perduoda ją už Inspekcijos darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą atsakingam Inspekcijos darbuotojui;
2.15. pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų skundus, pranešimus ir prašymus;
2.16. teikia ir priima informaciją telefonu, faksu ir elektroniniu paštu;
2.17. priima į Departamentą ar Skyrius atvykusius asmenis, nukreipia juos pas Departamento specialistus pagal kompetenciją;
2.18. teikia Skyriaus vedėjui ataskaitas apie atliktus darbus, o Departamento direktoriui –ataskaitas apie atliktus Skyriaus darbus;
2.19. pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus, kurių veiklos sritis yra bendrųjų reikalų tvarkymas, jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
2.20. vykdo kitus Skyriaus vedėjo ar Departamento direktoriaus, Inspekcijos viršininko pavaduotojų ar Inspekcijos viršininko pavedimus.