Projekto „Pažangių elektroninių paslaugų, susijusių su statyba ir statybos valstybine priežiūra, plėtra“ administravimo paslaugų pirkimas supaprastinto atviro konkurso būdu
Pirkimo dokumentai pasiekiami adresu:
http://cvpp.lt/index.php?option=com_vpt&theme=new&task=view&tender_id=352071
INFORMACIJA APIE PRADEDAMUS PIRKIMUS
Paslaugų pirkimai
I. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA, ADRESAS IR KONTAKTINIAI DUOMENYS:
I.1. Perkančiosios organizacijos pavadinimas ir įmonės kodas: Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos, 288600210
I.1.1. Adresas, pašto kodas: A. Vienuolio g. 8, LT-01102 Vilnius
I.1.2. Kontaktiniai duomenys: asmuo(-enys) kontaktams, telefonas(-ai), faksas, el. paštas, interneto adresas(-ai) ir elektroninė prieiga prie informacijos (URL): vyriausiasis specialistas Žilvinas Juška, tel. (8 5) 271 3026, faksas (8 5) 272 3620, el. p. [email protected]), interneto adresas www.vtpsi.lt
II. PIRKIMO OBJEKTAS:
II.1. Pirkimo pavadinimas: PROJEKTO „PAŽANGIŲ ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ, SUSIJUSIŲ SU STATYBA IR STATYBOS VALSTYBINE PRIEŽIŪRA, PLĖTRA“ ADMINISTRAVIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS SUPAPRASTINTO ATVIRO KONKURSO BŪDU
II.2. Trumpas pirkimo objekto apibūdinimas: Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos (toliau – Inspekcija) numato įsigyti projekto „Pažangių elektroninių paslaugų, susijusių su statyba ir statybos valstybine priežiūra, plėtra“ administravimo paslaugas. Inspekcija yra Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacinės sistemos „Infostatyba“ (toliau – IS Infostatyba) valdytoja ir tvarkytoja. 2015 m. Inspekcija baigė vykdyti IS Infostatyba modernizavimo projektą „Pažangių elektroninių paslaugų, susijusių su statybos dokumentų išdavimu ir statybos priežiūra, teikiamų bendradarbiavimo lygiu, kūrimas“ (projekto kodas VP2-3.1-IVPK-14-K-01-029), kurio metu buvo modernizuota 18 išorinių su statyba susijusių elektroninių paslaugų iki bendradarbiavimo lygio. Naujos kartos paslaugos sudarė galimybes nuotoliniu būdu ne tik teikti prašymus dėl su statyba susijusių dokumentų išdavimo, tačiau ir gauti patį dokumentą nuotoliniu būdu. Šiuo metu ne visos su statyba susijusios paslaugos yra perkeltos į elektroninę erdvę arba turi būti modernizuotos atsižvelgiant į pasikeitusius statybų veiklą reglamentuojančius teisės aktus. 2017 m. Inspekcija parengė planuojamo vykdyti projekto „Pažangių elektroninių paslaugų, susijusių su statyba ir statybos valstybine priežiūra, plėtra“ (toliau – Projektas) investicijų projektą, ES Struktūrinių fondų finansavimui pagal 2014 – 2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 2 prioriteto „Informacinės visuomenės skatinimas“ priemonę Nr. 02.3.1-CPVA-V- 529 „Pažangių elektroninių paslaugų kūrimas“. Sutartis ddėl paslaugų teikimo įsigalioja nuo sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo dienos ir galioja visą Projekto vykdymo laikotarpį (35 mėnesius), bet ne trumpiau kaip iki Projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos ir galutinės ataskaitos pateikimo Centrinei projektų agentūrai.
II.2.1. Pirkimo objekto tipas: paslaugos
III. PIRKIMO BŪDAS IR JO PASIRINKIMO PRIEŽASTYS:
III.1. Pirkimo būdas: supaprastintas atvirtas pirkimas
III.2. Priežastys, dėl kurių pasirinktas nurodytas pirkimo būdas: Pirkimo vertė atitinka supaprastinto atviro pirkimo vertę.
Neįvykusio viešojo pirkimo procedūrų ataskaita:
Atnaujinimo data: 2024-11-06